關於我

我的相片
自2006年與Hello移居清邁, 忙於吃喝玩樂,致力遊戲人間!

2013年10月1日星期二

從新開始


一切從新開始, 或換湯不換藥? 用親切口語化, 或是用一般文章書寫. 

千頭萬緒..........應該如何入手, 年紀老大適應力弱, 加上電腦不是我的強項, 走進新的地方, 請給我一點耐性, 容忍我的慢和錯.

雖然搬家我已習以為常, 而且一直興致勃勃興奮地去設計策劃新居佈置. 搬 blog還是第一次, 之前數次給雅虎氣到不成, 有一次決定大不了停了它. 不想再受那零零碎碎的氣, 當時也沒有想過搬 blog,   因為一來怕麻煩, 二來也沒有那閒情, 最........最重要是不懂怎樣搬它. 

打算十月份停了雅虎那邊, 之後慢慢螞蟻搬家把那裡的舊文先搬過來, 所以今年不會有新 blog文發表, 希望這兩個月可以整理好新窩, 明年一月從新開始.

再這跟各位預約了明年再見!  






49 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝! 真係失禮, 仲未去你到, 因為之前去咗 Double媽到, 唔識點留言, 走咗出嚟又攪吓厘攪吓路, 又忘記咗, 習慣性入番阿虎度, 希望遲d連email都全部搬過, 完全飛甩阿虎.

      刪除
  2. 呢頭在yahoo 依依不捨,而家在blogspot 說聱hi!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持, 我希望搬 blog成功啦! 下年一月先開始再戰江湖.

      刪除
  3. xxl,其實Yahoo可以一下子全部匯入Blogspot,你用那個MT檔就OK,文字全部OK,不過D相就真係無辦法~

    回覆刪除
    回覆
    1. MT檔??我仲係唔敢郁手......驚做錯, 又驚錯咗冇得翻轉頭. 我仲冇相都OK, 我自己都有存擋, 可能最早期未必齊, 但都八九成.

      刪除
  4. 回覆
    1. 只係開咗個 blog, 希望阿苦d備份有地方放先. 明年先再戰江湖.

      刪除
  5. 搵番你喇,好高興又見面

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有記低你哋blog址, 遲d忙完過嚟探你.

      刪除
  6. 我都仲搬緊 D 舊 Blog 過嚟新呢邊,不過就有排搬喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已做備份, 但完全唔識點搬. 冇晒心機.

      刪除
  7. 慢慢搬^^
    清邁見到有特別新野也可以post, 唔駛等到一月咁耐啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點搬........頭都大埋. 已懶慣咗............冷卻晒寫 blog巡 blog嘅心情.

      刪除
  8. 終於見你開BLOG了, 期待你的分享呀。
    https://www.blogger.com/home 可以加BLOG友的地址。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點搬blog, 你會唔會出 blog教人點搬, 好少人提 Mac 機搬 blog. 我仲未識用點加BLOG友地址. 老鼠拉龜嘅感覺.

      刪除
    2. https://www.blogger.com/manage-blogs-following.g

      LINK最下有“ADD”button, Can you try to add me?

      My blog address - http://daodao-ka.blogspot.co.uk/

      慢慢來, 我最初搬時自己都可以將全部BLOG文轉過黎, 不過圖片我係要阿豆搞。

      你睇下通少的文章, 寫得幾詳細
      http://tonynkaren.blogspot.co.uk/2013/09/yahoo-blogger.html

      如果你擔心搞唔掂, 你係我BLOG留言, 睇下幫唔幫到你。

      刪除
    3. 唔該晒, 我加咗你啦! 最近有親友嚟玩, 暫時未得閒詳細睇, 遲d試吓明唔明白, 到時有問題唔明白再請教你.

      刪除
  9. 慢慢來啦!我也忙於攪舊BLOG新BLOG也沒時間寫,慢慢來好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近香港有直航, 多咗親友, 忙於做飲飲食食同吹水, 暫時冇時候攪 blog.

      刪除
  10. 在這裡見番你,真好!加油呀!Keep in touch!

    回覆刪除
  11. Hello Joy~~ 我係糖糖~~ ^^
    我本來想由得 yahoo blog 摺左就算, 但又唔捨得 d 遊記...
    而家開左個新 blog, 淨係搬遊記算啦~~ 搬左幾粒鐘都係十幾篇...
    真係頭都大~~~

    anyway, keep in touch!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿vi下個禮拜嚟清邁, 水燈節令我諗起你嘅放天燈遊記, 你又幾時再嚟呀?

      刪除
    2. 我知道呀!! 我下年一月會去曼谷華欣, 超掛住清邁但暫時未有多餘假期同金錢... 唯有睇住其他人遊記先啦!!! :(

      刪除
  12. 出年?才再出新blog,你吖
    我搬到這裡了
    http://sasagarden2013.blogspot.hk/
    https://www.facebook.com/pages/Sasa-%E6%BB%BE-Garden/334682619884682

    回覆刪除
  13. 剛剛寄了封手寫信給你,多謝你的薑茶,勁好味呢!Keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你字體好清秀. 有2年冇收過手寫信, 非常意外同開心.

      刪除
  14. merry xmas ...
    另: 我意思係你自己開account , 訂完直接寄去你家人地址

    回覆刪除