關於我

我的相片
自2006年與Hello移居清邁, 忙於吃喝玩樂,致力遊戲人間!

2014年1月1日星期三

首先祝各位 blog 友新年快樂! 身體健康! 

送走舊年令我生活忙亂特別難捨嘅 2013,  回顧之前發生嘅事, 當然 Yahoo 收檔令大家分別四散, 最令人傷感. 開心嘅事就係開咗三間航空直航線來回香港 - 清邁, 所以舊年差不多每個月都有一, 兩批朋友到訪. 旺季高峰期試過同時有5批朋友來自英國, 香港, 澳門, 曼谷. 有朋自遠方來不亦樂乎, 我就樂過不停陪食陪玩....................結果梗係又肥咗, 考慮需唔需要改名做 xxxl 加大一個碼襯番. 

另外舊年應承做完個 project 就揭曉話俾大家知到底成年咁長忙咗d乜. 其實前年八月睇中一個地盤將建嘅大廈單位. 因為建築商肯俾我改咗原本只係 studio flat 嘅設計, 改成 one bedroom. 當然改圖後水電位亦要修改, 咁依d額外功夫就要我哋自己去跟同配合. 所以當時每個禮拜要去睇進度, 有錯誤亦可以及時更正. 加上原本包括傢俱亦因改動變成唔合用, 我自己亦唔想同其他單位一模一樣,  所以傢俱要自己安排同設計.

當然額外工作唔少, 但我其實好享受有個機會發揮自己嘅嗜好, 由設計改圖至設計訂做傢俬, 少至窗簾毛巾掛架. 自己落手落腳去完成, 其中帶俾我無限快樂. 最開心當然係收成, 有2個人爭住租,  而且租金俾其他單位亦高好多.

講完舊年就要講吓今年, 首先決定暫時唔再寫 blog. 舊有嘅我唔識轉過嚟, 但我已搬咗去 We Share 同點煮網. 所以係依度向曾經支持鼓勵過我嘅 blog友致謝及道別. 我一有空閒一定會去你哋嘅 blog 探望你哋. 或者可用 email 保持聯絡. 


chiangmaixxl@gmail.com

http://weshare.hk/xxl
http://www.dimcook.com/xxlchiangmai/blog 


32 則留言:

  1. happy new year , 3間airlines, 有平有貴,咁就更加方便你喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂! 我d無業遊民梗肯邊間有特價話之淡旺季閒日定假期, 仲之平就啱晒我.

      刪除
  2. HAPPY NEW YEAR, 好開心呀, 元旦日搵到妳!

    回覆刪除
  3. 我番嚟剌!忙到死,之前係英國想回你D留言又唔知去左邊。Anyway 陣間去埋你新”豆“

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂! 新竇只係將d舊blog搬咗過去, 唔打算再寫, 所以冇新blog文㗎.

      刪除
  4. 唔緊要,有其他事要辦當然比寫blog更重要,祝你和Hello享受人生,幸福美滿! keep in touch!

    回覆刪除
  5. Happy New Year !!!
    What a disappointment that you are not going to write blog anymore. MAKE SURE you come and visit me though, and keep in touch ah! Hope to see you again SOOOOOONNNNN ! God bless

    回覆刪除
  6. Happy New Year~ WAH好叻女以一個好價錢放租

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 太耐冇收入, 依家當賺份零用, 我都好開心.

      刪除
  7. 恭喜發財,身體健康,龍馬精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財! 祝你從心所欲, 事事如願!

      刪除
  8. 新年快樂呀~~~ 身體健康, 生活美滿 ^3^

    回覆刪除
  9. Hi xxl,

    泰國現時政局對你們有沒有影響,如果太亂回港避一避,小心為上策,祝安好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心, 清邁冇影響, 始終示威暴亂係發生係曼谷. 我日日如常出街, 食肆同酒店生意因遊客大減又加上雨季都幾淒涼. 3月先返香港一行, 今年應該冇乜事就唔會再番去, 不過真係大亂我一定會鬆人.

      刪除
  10. 回覆
    1. 我都冇再寫blog, 只係留個位同d blog友聯絡及巡blog 留言咋.

      刪除
  11. 近來如何?真的封筆了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慣咗遊手好閒無事忙, 冇再寫blog發覺生活更輕鬆無牽無掛, 所以唔會再寫啦! 特別佩服你哋又要返工或者返學可以兼顧咁多嘢仍然寫blog. 我有去你blog知你去過菲律賓, 星加坡同檳城.

      刪除
  12. Hi xxl, 你近況好嗎?好想你再寫blog,介紹清邁好去處、當地生活方式,生活費用。泰人與港人分別。。。。
    我好想到清邁旅居一兩個月,有沒有好民宿或 service apartment 請推薦,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對唔住咁遲先回, 因去完旅行剛回家.
      因為已經懶散咗近2年, 所以冇再打算再寫blog, 最近幾個月連巡blog 亦少咗.
      你打算幾時嚟? 如果打算嚟探路, 我會建議你3至5月嚟, 因為係清邁最熱時間, 所以試過最差天氣, 如果仍然喜歡咁就容易適應, 反之如果打算嚟玩, 11月至2月天氣最好, 近乎日日晴天又唔熱, 似香港嘅秋天.
      你可用chiang mai short term rental搜索有好多月租單位, 建議你先試日租或週租, 住咗幾日再決定, 為免因衞生, 去水渠, 小強及嘈音問題. 地區係Nimmanhaemin road, Huay Kaew road, 或者Old city 附近, 因為會比較易搭車. 我未試過租依類租屋所以幫你唔到, 不過如果你嚟嘅話, 我好樂意做你地頭蟲.
      決定來嘅日期請通知, 我係4月頭2至4月8號前會去旅行, 其餘時間應該會係清邁. 保持聯繫請電郵
      chiangmaixxl@gmail.com

      刪除
  13. xxl 恭喜發財!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  14. xxl 猴年進步!身體健康!

    回覆刪除